wtorek, 4 czerwca 2013

Poznajemy bliżej dom Anubisa i inne miejsca akcji

Witajcie! Dzisiaj chcę zaprezentować wam w moim poście,  bliżej dom Anubisa. Chcę żebyście go lepiej poznali i "ogarneli" pomieszczenia. Zobaczycie je bez aktorów. Wcześniej na dodanych zdjęciach można było zaobserwować te pomieszczenia w tle. Dzisiaj poznacie ich opis oraz moją opinie o nich. Do dzieła!


Gabinet Roberta- Należał do Roberta Frobishera-Smythe. Jest w nim ukryta księga Izydy. Jest tu przejście do tuneli.
Mój komentarz: W tym pomieszczeniu, akcja toczy się głównie w 2 sezonie. W sezonie 1 jest on jeszcze nie odkryty. W 3 sezonie odgrywa rolę pośrednika pomiędzy piwnicą a wejściem do krypty.



Stróżówka- Tam mieszka panna Denby, oraz Robert Frobisher-Smythe
Mój komentarz: To właściwie tutaj dzieje się cała akcja 3 sezonu. To tutaj dochodzi do przełomów m.in. obudzenie Frobishera oraz powstrzymanie Ammit.



Krypta- Znajduje się w niej grobowiec Frobishera
Mój komentarz: Poznana dopiero w 3 sezonie. Można do niej wejść również przez tunel. Oprócz trumny RFS jest tam także jeden z artefaktów. Jest miejscem kłopotów bohaterów. 



Strych- Sibuna odbywa tu potajemne zebrania. Victor znalazł tu lalkę Sarah. W 2 sezonie jest to pokój Very.
Mój komentarz: Mimo że strych na zdjęciu wygląda jak w 2 sezonie to jednak więcej rzeczy z nim związanych, wydarzyło się w 1 sezonie. Właściwie to tam się wszystko zaczęło.


To koniec wycieczki po miejscach akcji serialu. Oczywiście to nie wszystko. Kiedy zdobędę więcej zdjęć to z pewnością je dodam i opiszę. Trzymajcie się i komentujcie!!! :)
imagine97!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz