piątek, 14 czerwca 2013

Anubis Fans

Dzisiejsza krótka notka będzie o fanach Tajemnic Domu Anubisa. Post poświęcony jest właściwie wszystkim. Tym co tu wchodzą i nie tylko. Chciałabym wam przybliżyć trochę świat innych fanów. Mam nadzieję ,że was to zaciekawi.

Zacznę od początku. Przybliżę wam pojęcie fan.
Fan jest to zagorzały wielbiciel kogoś lub czegoś, osoba podziwiająca człowieka, grupę ludzi, dzieło sztuki, bądź ideę. Jest to skrót od słowa fanatyk, jednak jest mniej pejoratywny, a nawet ma pozytywny wydźwięk. Fani określonego zjawiska często organizują się, tworząc tzw. fankluby, lub organizują imprezy z tym związane.

Właściwie blogi to takie fankluby zakładane dla celebrytów, programów telewizyjnych. Mój blog jest takim fanklubem. Ja piszę o serialu, a inni fani czytają i komentują. W ten sposób możemy wyrazić różne opinie o serialu i podziw dla osób.

Kolejną rzeczą robioną przez fanów są przerobione zdjęcia z różnymi napisami czy motywami np:
źródło :  http://anubis.pinger.pl
[Jeżeli autorowi tego zdjęcia nie spodoba się to, że zdjęcie widnieje na mojej stronie, to proszę do mnie napisać, wtedy zdjęcie zniknie ze strony]

Przerobione zdjęcia można znaleźć właściwie wszędzie. Nawet można natrafić na plan lekcji z TDA:
 źródło: ogwiazdach.pinger.pl
[Jeżeli autorowi tego zdjęcia nie spodoba się to, że zdjęcie widnieje na mojej stronie, to proszę do mnie napisać, wtedy zdjęcie zniknie ze strony]
 
Fani  TDA złączają nawet imiona bohaterów tak, aby powstawała para danego serialu. Przykład:
Fabina (Nina, Fabian), Jara( Mara, Jerome), Amfie( Amber, Alfie). W sieci można także znaleźć zdjęcia z nimi:
żródło: the-house-of-anubis.wikia.com
[Jeżeli autorowi tego zdjęcia nie spodoba się to, że zdjęcie widnieje na mojej stronie, to proszę do mnie napisać, wtedy zdjęcie zniknie ze strony]

Jeszcze jednym dowodem fanów na uwielbienie serialu i bohaterów są rysunki:
źródło: deviantart.com
[Jeżeli autorowi tego zdjęcia nie spodoba się to, że zdjęcie widnieje na mojej stronie, to proszę do mnie napisać, wtedy zdjęcie zniknie ze strony]
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzięki fanom, producenci serialu i inni mogą dużo zarobić. Na przykład na wydawaniu kolekcji filmowych oraz sprzedaży różnych gadżetów związanych z serialem. Takim gadżetem są np. naszyjniki. 

 źródło: portalmedialny.pl

źródło: imagine97.pinger.pl

 Na koniec mojego posta chciałabym pozdrowić Anubis Fans. Bo to o nich przecież przede wszystkim chodzi! :) :D :!
xoxo imagine97!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz